Najnowsze

„Przyjechaliśmy tu z jasnym celem – zobaczyć, co moglibyśmy Wam outsourcować”. Relacja z drugiego Dnia Otwartego Omnipack

Chociaż różnią ich produkty, często stosują różne modele sprzedaży i wybierają inne strategie rozwoju marki, łączy ich jedno – chcą rozwijać swój e-biznes, skalować sprzedaż i zapewniać klientom najlepszą możliwą obsługę klienta. Takich właścicieli i managerów sklepów internetowych gościliśmy podczas drugiego dnia otwartego.

Więcej Info

Jak w pełni wykorzystać Q4? Plan na piki sprzedażowe

59% Polaków odkłada pieniądze, by wydać je w czasie corocznego święta zakupów - Black Friday. W 2018 roku wartość koszyka była o 176% większa, niż w roku poprzednim. To oczywiście dobre wiadomości dla branży eCommerce - jednak, aby wyciągnąć z nich maksimum korzyści, trzeba się przygotować. Co zrobić, żeby nie dotknęła nas tzw. klęska urodzaju?

Więcej Info

10 pytań do… Tomka Kasperskiego | cykl cz. 1

Rozpoczynamy nowy cykl "10 pytań do...", w której nasz zespół dzieli się swoim zdaniem na temat branży eCommerce i logistyki w Polsce i Europie. Na tzw. pierwszy ogień wzięliśmy naszego CEO - Tomka Kasperskiego :) Zaczynamy! 

Więcej Info

„Teraz wiem, co mogę osiągnąć w logistyce mojego sklepu” – relacja z Dnia Otwartego w Omnipack

20 sklepów internetowych, 4 dedykowane bloki tematyczne i tour po magazynie – Dzień Otwarty Omnipack w Nadarzynie przybliżył sklepom internetowym działanie naszego centra fulfillmentowego. 

Więcej Info

Baza wiedzy

Zapisz się na nasz newsletter i zyskaj dostęp do darmowych ebooków

Zobacz Ebooki

Marketing

„Przyjechaliśmy tu z jasnym celem – zobaczyć, co moglibyśmy Wam outsourcować”. Relacja z drugiego Dnia Otwartego Omnipack

Chociaż różnią ich produkty, często stosują różne modele sprzedaży i wybierają inne strategie rozwoju marki, łączy ich jedno – chcą rozwijać swój e-biznes, skalować sprzedaż i zapewniać klientom najlepszą możliwą obsługę klienta. Takich właścicieli i managerów sklepów internetowych gościliśmy podczas drugiego dnia otwartego.

Jak w pełni wykorzystać Q4? Plan na piki sprzedażowe

59% Polaków odkłada pieniądze, by wydać je w czasie corocznego święta zakupów - Black Friday. W 2018 roku wartość koszyka była o 176% większa, niż w roku poprzednim. To oczywiście dobre wiadomości dla branży eCommerce - jednak, aby wyciągnąć z nich maksimum korzyści, trzeba się przygotować. Co zrobić, żeby nie dotknęła nas tzw. klęska urodzaju?

Tips & tricks

Bezpłatny ebook

Ranking firm kurierskich

Liczba paczek miesięcznie