FAQ - Najczęściej Zadawane Pytania

Dostawa

Tak, w ramach współpracy obsługujemy zamówienia naszych Klientów u dostawcy oraz organizujemy transport towarów do magazynu. Transport realizujemy w przesyłkach drobnicowych, paletowych, a także dostosowanych do niestandardowych wymiarów.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów oferujemy usługę przejęcia kontroli nad stanami magazynowymi w sklepie i informowania, kiedy należy zamówić produkt, jak również usługę przejęcia kontaktu z dostawcą i składania zamówień w imieniu Klienta.

Towar przyjmowany jest zgodnie z wytycznymi Klienta.

Każdy produkt, który wprowadzamy do naszego magazynu podlega kontroli pod kątem jakościowym oraz ilościowym. Na zlecenie Klienta możemy także porównać produkt z opisem lub ze zdjęciem. Nasz system generuje automatyczny raport z przyjętej dostawy, a jeżeli pojawią się nieprawidłowości – sporządzamy dokumentację fotograficzną z rozładunku.

Elastyczne podejście do Klienta pozwala nam na spełnienie nawet najbardziej wymagających oczekiwań, dlatego w swojej ofercie proponujemy ponowne pakowanie czy przepakowywanie towarów indywidualnie lub zbiorczo, budowanie zestawów, etykietowanie, a także przygotowanie profesjonalnej sesji fotograficznej produktów.

Magazyn

Sposób magazynowania dostosowany jest do rodzaju, wielkości oraz ilości produktów. Towary przechowujemy zarówno na regałach półkowych, jak i na paletach, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ich składowania.

Nasze magazyny zlokalizowane są przy najważniejszych węzłach komunikacyjnych pod Warszawą. Adresy magazynów: 
ul. Ożarowska 40/42 (dok D3)
05-850 Duchnice

Aleja Katowicka 66,
05-830 Nadarzyn

Tak, umożliwiamy magazynowanie produktów spożywczych. Magazyn jest w pełni dostosowany do przechowywania żywności, napojów i produktów pokrewnych.

Pakowanie

Każdy produkt pakowany jest zgodnie z indywidualnymi preferencjami Klienta, jak np.: zapakowanie produktu na prezent, dodanie ulotek lub innego rodzaju insertów. Na specjalne życzenie Klienta zapewniamy również materiały do pakowania oznakowane logo firmy.
Do pakowania wykorzystywane są materiały wysokiej jakości, których celem jest zabezpieczenie zapakowanego produktu i minimalizacja ryzyka jego uszkodzeń podczas transportu.

Wykorzystujemy zaawansowany system magazynowy, pozwalający na precyzyjne zlokalizowanie produktu w magazynie. W procesie obsługi zamówień wykorzystujemy kody kreskowe, a każdy produkt przed wysyłką weryfikowany jest dwukrotnie.

Wysyłka

Każde zamówienie przygotowywane jest zgodnie ze specyfikacją asortymentową i ilościową. Dla zamówień złożonych do godziny 13:00 dajemy gwarancję realizacji wysyłki jeszcze tego samego dnia.

Systemy Klienta i Omnipack zintegrowane są przez platformę Way2Send, która w swoim panelu umożliwia Klientowi podgląd każdego zamówienia, w tym statusu obsługi, nr przesyłki, czy całej historii transportu paczki. Dodatkowo Omnipack może aktualizować statusy zamówienia bezpośrednio w sklepie Klienta, np. po nadaniu paczki oraz po doręczeniu przesyłki do nabywcy.

Oferujemy wszystkie formy dostawy: kurier DPD, kurier Inpost, Poczta Polska, do Paczkomatów, dostawa SameDay lub dowolny inny przewoźnik.

Przesyłki możemy także realizować w ramach umowy kurierskiej Klienta.

Integracja systemowa

Umożliwiamy integrację wszystkich platform dostępnych na rynku, takich jak: Allegro, Showroom, Shoper, Shoplo, WooCommerce, PrestaShop, RedCart, GOshop, Shopify, IdoSell czy też systemów ERP. Zapewniamy konfigurację odpowiednich parametrów i podpięcie platformy sprzedażowej.

Koszt zależy od tego, jaka to jest platforma i w jaki sposób się ją integruje.

Ubezpieczenie

Tak, wszystkie towary ubezpieczone są od kradzieży oraz innych ryzyk do wysokości ich wartości.

Numer naszej polisy: 1016970935
Ubezpieczyciel: PZU

Obsługa zwrotów

Tak, Omnipack w sposób profesjonalny obsłuży wszystkie zwroty w imieniu Sklepu. Po otrzymaniu przesyłki ze zwracanym produktem, dokonujemy weryfikacji produktu (zgodnie z wytycznymi Klienta), a następnie informujemy Sklep o przyjętym zwrocie.
W przypadku nieodebrania zamówienia przez Klienta, zostaje ono zwrócone i produkt trafia z powrotem do magazynu.

Model rozliczeń

We współpracy z Omnipack, Klient może płacić wyłącznie za nadane paczki bez jakichkolwiek opłat stałych. Na podstawie informacji dotyczących wolumenów oraz oczekiwań, co do samego przebiegu procesów, Omnipack przygotowuje prosty cennik oparty na stałej opłacie za każdą wysłaną paczkę (zależną wyłącznie od wybranego typu przewoźnika).

Skontaktuj się z nami

Liczba paczek miesięcznie

wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS:  0000604889, dla której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy miasta st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 5223055791, REGON: 363864156, kapitał zakładowy: 31 250,00 zł. Przetwarzamy Twoje dane w celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zawarte w formularzu kontaktowym w tym wyceny usług oraz marketingu bezpośredniego (podstawa przetwarzania danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów administratora). Twoje dane będą przetwarzane nie dłużej, niż jest to konieczne do udzielenia Ci odpowiedzi lub wysyłania newslettera, a po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, żeby odpowiedzieć na Twoje pytanie. Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Po wyrażeniu odrębnej zgody otrzymywać będziesz od nas oferty usługowe oraz inne  informacje o oferowanej przez Omnipack usłudze na podany przez Ciebie email. W każdej chwili możesz odwołać zgodę na przesyłanie Ci przez nas informacji handlowych droga elektroniczną (newsletter).