FAQ - Najczęściej Zadawane Pytania

Tak, w ramach współpracy możemy przejąć obsługę zamówień produktów u dostawcy. Organizujemy również transport towarów do naszego magazynu.

Transport realizujemy w przesyłkach drobnicowych, paletowych, oraz tych w niestandardowych rozmiarach.

Tak, staramy się w jak największym stopniu ułatwić eSklepom współpracę z nami, oferujemy usługę przejęcia kontroli nad stanami magazynowymi. W jej ramach czuwamy nad wolumenem asortymentu i informujemy, kiedy najlepiej zamówić produkt. Zajmujemy się również kontaktem z dostawcą i składaniem zamówień w imieniu Klienta.

Towar przyjmujemy na podstawie wytycznych eSklepu. Każdy produkt, który wprowadzamy do naszego magazynu podlega kontroli pod kątem jakościowym i ilościowym. Jeśli jest taka potrzeba, możemy porównać produkt z opisem lub ze zdjęciem.

Następnie nasz system generuje automatyczny raport z przyjętej dostawy, a jeśli pojawią się nieścisłości w dostawie – sporządzamy dokumentację fotograficzną z rozładunku.

Elastyczne podejście do tego procesu pozwala nam na spełnienie oczekiwań najbardziej wymagających sprzedawców.

W ramach naszych usług proponujemy ponowne pakowanie lub przepakowywanie produktów – w opakowania zbiorcze, budowanie zestawów, etykietowanie. Możemy również przygotować produkty do profesjonalnej sesji fotograficznej.

W imieniu klienta możemy zadbać o regularny zakup kartonów i innych materiałów niezbędnych do przygotowania paczek wg wytycznych eSklepu.

Sposób magazynowania dostosowany jest do rodzaju, wielkości oraz ilości produktów. Towary przechowujemy zarówno na regałach półkowych, jak i na paletach, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ich składowania.

Nasz magazyn jest dostosowany do wielu branż, które wymagają specjalnego przechowywania: produktów spożywczych i suplementów, branży odzieżowej, branży meblarskiej i barbarytów, kosmetyków oraz zabawek i produktów dla dzieci.

W magazynie otrzymujemy odpowiednią temperaturę przechowywania oraz posiadamy atesty Sanepidu.

Posiadamy 2 magazyny zlokalizowane przy najważniejszych węzłach komunikacyjnych pod Warszawą.

Adresy magazynów

ul. Ożarowska 40/42 (dok D3)
05-850 Duchnice (k. Ożarowa Mazowieckiego)

Aleja Katowicka 66 (doki 70 do 72)
05-830 Nadarzyn

Tak, umożliwiamy magazynowanie produktów spożywczych. Magazyn jest w pełni dostosowany do przechowywania żywności, napojów, suplementów i innych produktów o długim terminie przydatności do spożycia.

Każde zamówienie jest przygotowywane zgodnie z indywidualnymi wytycznymi Klienta – pakujemy produkt na prezent, dodajemy ulotki, próbki lub inne inserty. Jeśli jest taka potrzeba, zapewniamy materiały do pakowania oznakowane logo firmy.

Do pakowania wykorzystujemy materiały wysokiej jakości. Dzięki nim produkt jest dobrze zabezpieczony, a to minimalizuje ryzyko uszkodzeń w trakcie transportu.

Wykorzystujemy zaawansowany system magazynowy, który pozwala nam na precyzyjne zlokalizowanie produktu w magazynie. Zamówienia obsługujemy w oparciu o kody kreskowe, a każdy produkt przed wysyłką jest dwukrotnie weryfikowany, dzięki temu przygotowane paczki są w pełni zgodne z zamówieniem.

Każde zamówienie przygotowujemy zgodnie ze specyfikacją, w której opisany jest rodzaj asortymentu i jego dokładna ilość. Zamówienia złożone do godz. 13.00 mają gwarancję nadania wysyłki do klienta jeszcze tego samego dnia.

Systemy sklepu Klienta i Omnipack są zintegrowane przez specjalna platformę. W jej panelu Klient ma swoje konto, które daje 24/h daje wgląd w realizację każdego zamówienia: status obsługi, numer przesyłki i całej historii transportu paczki.

Dzięki temu Klient może wprowadzać zmiany w systemie, a w razie potrzeby status zamówień jest aktualizowany przez pracownika Omnipack. Dzięki temu Klient ma wgląd w informacje, kiedy paczka została przekazana do kuriera lub trafiła w ręce klienta.

Oferujemy wszystkie formy dostawy: kurier DPD, DHL kurier InPost, Paczka w Ruchu, Poczta Polska, dostawa do Paczkomatów oraz inni kurierzy, w tym lokalni.

Dajemy wiele możliwości dostaw – 48 h, 24 h, przesyłki same-day (gwarantujemy, że zamówienie opuści magazyn do godz. 16.00)

Prowadzimy również wysyłkę w modelu cross-dock.

Tak prowadzimy wysyłki międzynarodowe za pośrednictwem DHL, DPD lub we współpracy z kurierami międzynarodowymi.

Tak, możemy realizować przesyłki także w ramach umowy kurierskiej Klienta.

Zapewniamy konfigurację odpowiednich parametrów i podpięcie platformy sprzedażowej do naszego systemu magazynowego. Integrujemy się ze wszystkimi platformami dostępnymi na rynku m.in.: IdoSell, Shoper, Allegro, Showroom, Presta Shop, Shoplo, WooCommerce, RedCart, GOshop, Shopify, oraz z systemami ERP.

Standardowa integracja jest bezpłatna i wykonujemy ją w ramach podjęcia współpracy.

Jeśli Klient ma specjalne, niestandardowe wymagania, wówczas wyceniamy integracje indywidualnie. Taka integracja na życzenie klienta wymaga zadatku, który określamy przed rozpoczęciem wdrożenia.

Istnieje również możliwość integracji przez samego Klienta – wówczas przekazujemy mu dedykowane API.

Magazyny Omnipack są ubezpieczone, jednak nie zwalnia to eSklepu z posiadania własnego ubezpieczenia produktów. W przypadku szkody np. pożaru Klient zgłasza się do swojego ubezpieczyciela.

Na etapie rozpoczęcia współpracy wymagamy okazania ubezpieczenia posiadanego przez Klienta. Kwota ubezpieczenia powinna być adekwatna do wartości towaru, o co powinien zadbać Klient przy ustalaniu warunków umowy z ubezpieczycielem.

Tak, obsługa zwrotów to jedna z usług specjalnych, którą wykonujemy na życzenie klienta. Mamy profesjonalną kadrę, która zajmuje się przyjmowaniem i obsługą zwrotów w imieniu Sklepu. Po otrzymaniu przesyłki ze zwracanym produktem, dokonujemy weryfikacji produktu (zgodnie z wytycznymi Klienta), a następnie informujemy Sklep o przyjętym zwrocie.

W przypadku nieodebrania zamówienia przez Klienta, zostaje ono zwrócone bezpośrednio na magazyn. W ramach standardowej procedury upewniamy się, że produkt wrócił z transportu nienaruszony, a następnie umieszczamy go ponownie na magazynie.

Oferujemy przejrzysty model rozliczeń – co miesiąc klient otrzymuje zestawienie kosztów z podziałem na wszystkie świadczenia: opłatę za magazynowanie, pakowanie, przyjęcie dostaw, materiały i usługi specjalne (jeśli zostały one zlecone).

Dzięki temu na każdym etapie współpracy Klient wie, jakich kosztów się spodziewa, a żaden z elementów współpracy nie wymaga od niego nakładów inwestycyjnych.

Dostawa i obsługa zamówień towaru

Tak, w ramach współpracy możemy przejąć obsługę zamówień produktów u dostawcy. Organizujemy również transport towarów do naszego magazynu.

Transport realizujemy w przesyłkach drobnicowych, paletowych, oraz tych w niestandardowych rozmiarach.

Tak, staramy się w jak największym stopniu ułatwić eSklepom współpracę z nami, oferujemy usługę przejęcia kontroli nad stanami magazynowymi. W jej ramach czuwamy nad wolumenem asortymentu i informujemy, kiedy najlepiej zamówić produkt. Zajmujemy się również kontaktem z dostawcą i składaniem zamówień w imieniu Klienta.

Towar przyjmujemy na podstawie wytycznych eSklepu. Każdy produkt, który wprowadzamy do naszego magazynu podlega kontroli pod kątem jakościowym i ilościowym. Jeśli jest taka potrzeba, możemy porównać produkt z opisem lub ze zdjęciem.

Następnie nasz system generuje automatyczny raport z przyjętej dostawy, a jeśli pojawią się nieścisłości w dostawie – sporządzamy dokumentację fotograficzną z rozładunku.

Elastyczne podejście do tego procesu pozwala nam na spełnienie oczekiwań najbardziej wymagających sprzedawców.

W ramach naszych usług proponujemy ponowne pakowanie lub przepakowywanie produktów – w opakowania zbiorcze, budowanie zestawów, etykietowanie. Możemy również przygotować produkty do profesjonalnej sesji fotograficznej.

W imieniu klienta możemy zadbać o regularny zakup kartonów i innych materiałów niezbędnych do przygotowania paczek wg wytycznych eSklepu.

Magazyn

Sposób magazynowania dostosowany jest do rodzaju, wielkości oraz ilości produktów. Towary przechowujemy zarówno na regałach półkowych, jak i na paletach, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ich składowania.

Nasz magazyn jest dostosowany do wielu branż, które wymagają specjalnego przechowywania: produktów spożywczych i suplementów, branży odzieżowej, branży meblarskiej i barbarytów, kosmetyków oraz zabawek i produktów dla dzieci.

W magazynie otrzymujemy odpowiednią temperaturę przechowywania oraz posiadamy atesty Sanepidu.

Posiadamy 2 magazyny zlokalizowane przy najważniejszych węzłach komunikacyjnych pod Warszawą.

Adresy magazynów

ul. Ożarowska 40/42 (dok D3)
05-850 Duchnice (k. Ożarowa Mazowieckiego)

Aleja Katowicka 66 (doki 70 do 72)
05-830 Nadarzyn

Tak, umożliwiamy magazynowanie produktów spożywczych. Magazyn jest w pełni dostosowany do przechowywania żywności, napojów, suplementów i innych produktów o długim terminie przydatności do spożycia.

Pakowanie

Każde zamówienie jest przygotowywane zgodnie z indywidualnymi wytycznymi Klienta – pakujemy produkt na prezent, dodajemy ulotki, próbki lub inne inserty. Jeśli jest taka potrzeba, zapewniamy materiały do pakowania oznakowane logo firmy.

Do pakowania wykorzystujemy materiały wysokiej jakości. Dzięki nim produkt jest dobrze zabezpieczony, a to minimalizuje ryzyko uszkodzeń w trakcie transportu.

Wykorzystujemy zaawansowany system magazynowy, który pozwala nam na precyzyjne zlokalizowanie produktu w magazynie. Zamówienia obsługujemy w oparciu o kody kreskowe, a każdy produkt przed wysyłką jest dwukrotnie weryfikowany, dzięki temu przygotowane paczki są w pełni zgodne z zamówieniem.

Wysyłka

Każde zamówienie przygotowujemy zgodnie ze specyfikacją, w której opisany jest rodzaj asortymentu i jego dokładna ilość. Zamówienia złożone do godz. 13.00 mają gwarancję nadania wysyłki do klienta jeszcze tego samego dnia.

Systemy sklepu Klienta i Omnipack są zintegrowane przez specjalna platformę. W jej panelu Klient ma swoje konto, które daje 24/h daje wgląd w realizację każdego zamówienia: status obsługi, numer przesyłki i całej historii transportu paczki.

Dzięki temu Klient może wprowadzać zmiany w systemie, a w razie potrzeby status zamówień jest aktualizowany przez pracownika Omnipack. Dzięki temu Klient ma wgląd w informacje, kiedy paczka została przekazana do kuriera lub trafiła w ręce klienta.

Oferujemy wszystkie formy dostawy: kurier DPD, DHL kurier InPost, Paczka w Ruchu, Poczta Polska, dostawa do Paczkomatów oraz inni kurierzy, w tym lokalni.

Dajemy wiele możliwości dostaw – 48 h, 24 h, przesyłki same-day (gwarantujemy, że zamówienie opuści magazyn do godz. 16.00)

Prowadzimy również wysyłkę w modelu cross-dock.

Tak prowadzimy wysyłki międzynarodowe za pośrednictwem DHL, DPD lub we współpracy z kurierami międzynarodowymi.

Tak, możemy realizować przesyłki także w ramach umowy kurierskiej Klienta.

Integracja systemowa

Zapewniamy konfigurację odpowiednich parametrów i podpięcie platformy sprzedażowej do naszego systemu magazynowego. Integrujemy się ze wszystkimi platformami dostępnymi na rynku m.in.: IdoSell, Shoper, Allegro, Showroom, Presta Shop, Shoplo, WooCommerce, RedCart, GOshop, Shopify, oraz z systemami ERP.

Standardowa integracja jest bezpłatna i wykonujemy ją w ramach podjęcia współpracy.

Jeśli Klient ma specjalne, niestandardowe wymagania, wówczas wyceniamy integracje indywidualnie. Taka integracja na życzenie klienta wymaga zadatku, który określamy przed rozpoczęciem wdrożenia.

Istnieje również możliwość integracji przez samego Klienta – wówczas przekazujemy mu dedykowane API.

Ubezpieczenie

Magazyny Omnipack są ubezpieczone, jednak nie zwalnia to eSklepu z posiadania własnego ubezpieczenia produktów. W przypadku szkody np. pożaru Klient zgłasza się do swojego ubezpieczyciela.

Na etapie rozpoczęcia współpracy wymagamy okazania ubezpieczenia posiadanego przez Klienta. Kwota ubezpieczenia powinna być adekwatna do wartości towaru, o co powinien zadbać Klient przy ustalaniu warunków umowy z ubezpieczycielem.

Obsługa zwrotów

Tak, obsługa zwrotów to jedna z usług specjalnych, którą wykonujemy na życzenie klienta. Mamy profesjonalną kadrę, która zajmuje się przyjmowaniem i obsługą zwrotów w imieniu Sklepu. Po otrzymaniu przesyłki ze zwracanym produktem, dokonujemy weryfikacji produktu (zgodnie z wytycznymi Klienta), a następnie informujemy Sklep o przyjętym zwrocie.

W przypadku nieodebrania zamówienia przez Klienta, zostaje ono zwrócone bezpośrednio na magazyn. W ramach standardowej procedury upewniamy się, że produkt wrócił z transportu nienaruszony, a następnie umieszczamy go ponownie na magazynie.

Model rozliczeń

Oferujemy przejrzysty model rozliczeń – co miesiąc klient otrzymuje zestawienie kosztów z podziałem na wszystkie świadczenia: opłatę za magazynowanie, pakowanie, przyjęcie dostaw, materiały i usługi specjalne (jeśli zostały one zlecone).

Dzięki temu na każdym etapie współpracy Klient wie, jakich kosztów się spodziewa, a żaden z elementów współpracy nie wymaga od niego nakładów inwestycyjnych.

Zajmij się sprzedażą, logistykę powierz nam

Skontaktuj się z nami

Liczba paczek miesięcznie

wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS:  0000604889, dla której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy miasta st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 5223055791, REGON: 363864156, kapitał zakładowy: 31 250,00 zł. Przetwarzamy Twoje dane w celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zawarte w formularzu kontaktowym w tym wyceny usług oraz marketingu bezpośredniego (podstawa przetwarzania danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów administratora). Twoje dane będą przetwarzane nie dłużej, niż jest to konieczne do udzielenia Ci odpowiedzi lub wysyłania newslettera, a po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, żeby odpowiedzieć na Twoje pytanie. Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Po wyrażeniu odrębnej zgody otrzymywać będziesz od nas oferty usługowe oraz inne  informacje o oferowanej przez Omnipack usłudze na podany przez Ciebie email. W każdej chwili możesz odwołać zgodę na przesyłanie Ci przez nas informacji handlowych droga elektroniczną (newsletter).