Integracja Omnipack z IAI IdoSell

IAI w praktyce: czym się wyróżnia?

IdoSell Shop, znany bardziej pod starą nazwą IAI to jeden z bardziej rozpoznawalnych systemów zarządzania sklepami internetowymi w Polsce. Swoją działalność prowadzi już od 18 lat i od tego czasu właśnie na tym serwisie opartych zostało ponad cztery i pół tysiąca sklepów. Swoich zwolenników CMS zyskał głównie dzięki prostemu modelowi SaaS, czyli Software as a Service. Gwarantuje klientom, że ich strony zawsze będą utrzymywane z użyciem aktualnego oprogramowania. Ten model prowadzenia serwisów opartych o IAI obejmuje także utrzymywanie strony na serwerze dostawcy usługi, co również jest dużym ułatwieniem dla osób prowadzących sklepy internetowe. Takie rozwiązanie sprawia, że nie muszą się martwić o techniczne aspekty utrzymania swojego portalu.

IdoSell Shop - charakterystyka CMS-a

Oprogramowanie IAI obejmuje dziesiątki funkcji, które znacząco ułatwiają prowadzenie internetowego biznesu. Serwis ten w ramach współpracy oferuje chociażby integrację z wieloma systemami bankowymi, które w wygodny i szybki sposób mogą przesyłać płatności klientów na konta docelowe. Jedną z większych zalet IAI jest także tzw. multishop, który umożliwia obsługiwanie wielu różnych sklepów za pomocą tylko jednego panelu. Ten CMS jest też doskonałym punktem wyjścia do sprzedaży typu omnichannel, która obejmuje wiele różnych kanałów. Dużym plusem jest również opcja automatycznego marketingu, który umożliwia nie tylko reklamę strony, ale także obserwowanie aktywności klientów, którzy odwiedzili dany sklep internetowy. System IdoSell Shop nadaje się także do międzynarodowego e-commerce. Posiada on poprawnie zaimplementowany system sprzedaży zagranicznej, który obejmuje między innymi różne języki oraz waluty. Spośród nich potencjalny klient może wybrać te najlepiej odpowiadające jego potrzebom.

Dzięki swoim cechom IAI bez żadnego problemu poradzi sobie nawet z dziesiątkami tysięcy zamówień miesięcznie. Jego dużą przewagą jest także nieustanny rozwój silnika sklepu, który sprawia, że nawet w szybko rozwijającym się świecie internetu sklepy internetowe korzystające z tego systemu nie pozostają w tyle. W razie problemów klienci mogą się zwrócić do wsparcia technicznego, które w przypadku IAI stoi na bardzo wysokim poziomie. Niestety, nie jest to system pozbawiony wad. Można do nich zaliczyć choćby mało intuicyjny panel administratora strony, który jednak oferuje bardzo wiele możliwości. Kłopotem może być również wprowadzanie zmian w kodzie danej strony, które może być wykonane tylko przez pracowników IAI. Warto jednak pamiętać, że takie rozwiązanie, mimo że jest bardziej czasochłonne, gwarantuje bardzo dobre efekty.

Integracja IAI (IdoSell Shop) z Omnipack

Platforma IAI i system magazynowy Omnipack w pełni się integrują zapewniając przejrzystość w działaniu oraz prostotę. Integracja przebiega w następujących krokach:

Uzgodnienie harmonogramu wdrożenia

Integracja z platformą sprzedażową klienta (np. za pomocą API)

Przekazanie lub ustalenie kartoteki produktów

Tworzenie testowych zamówień

Dostarczenie towaru do magazynu

Raport różnic i zatwierdzenie finalnego stocka

Dzięki tej integracji e-sklepy zyskują informacje dotyczące:

aktualnego statusu danego zamówienia

numerów trackingowych
przesyłek

stanów
magazynowych

Ile trwa integracja z IAI?

Integracja Omnipack z IAI IdoSell trwa nie krócej, niż 7 dni. Całość procesu onboardingowego trwa około 3 tygodnie. Jednak w wyjątkowych przypadkach może potrwać do 2 miesięcy.

Po integracji każdy klient jeszcze przez 2 tygodnie jest otoczony opieką powdrożeniową.

Integrujemy się także z innymi platformami sprzedażowymi:

Jeśli nie znalazłeś swojej platformy lub posiadasz autorski system, skontaktuj się z nami – nasi doradcy odpowiedzą na wszelkie Twoje pytania i wątpliwości.

Zajmij się sprzedażą, logistykę powierz nam

Skontaktuj się z nami

Liczba paczek miesięcznie*

wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS:  0000604889, dla której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy miasta st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 5223055791, REGON: 363864156, kapitał zakładowy: 41.150,00 zł. Przetwarzamy Twoje dane w celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zawarte w formularzu kontaktowym w tym wyceny usług oraz marketingu bezpośredniego (podstawa przetwarzania danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów administratora). Twoje dane będą przetwarzane nie dłużej, niż jest to konieczne do udzielenia Ci odpowiedzi lub wysyłania newslettera, a po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, żeby odpowiedzieć na Twoje pytanie. Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Po wyrażeniu odrębnej zgody otrzymywać będziesz od nas oferty usługowe oraz inne  informacje o oferowanej przez Omnipack usłudze na podany przez Ciebie email. W każdej chwili możesz odwołać zgodę na przesyłanie Ci przez nas informacji handlowych droga elektroniczną (newsletter).