Integracja Omnipack z Shopify

Co wyróżnia platformę Shopify?

Shopify to popularna platforma sprzedażowa, z usług której korzysta aż 600 tysięcy różnych sklepów. Funkcjonuje ona międzynarodowo, a na współpracę z tym CMS-em zdecydowali się klienci z aż 150 krajów z całego świata. Pomysł na stworzenie Shopify wziął się z bardzo prostego powodu: jego założyciele byli zawiedzeni jakością, jaką reprezentowały inne CMS-y dostępne w tamtym czasie na rynku. Decydując się na stworzenie tego serwisu, jego twórcy chcieli więc zniwelować wady, które zauważyli u swojej konkurencji. Ten cel z pewnością udało im się osiągnąć – efektem ich pracy stała się bowiem platforma, która jest łatwa w obsłudze i idealnie dopasowuje się do wymagań zarówno deweloperów, jak i właścicieli sklepów i ich klientów. Obecnie przez strony internetowe oparte na tym systemie przepływają aż 72 biliony dolarów rocznie. Trudno się więc dziwić temu, że na wykorzystanie właśnie tego CMS-a zdecydowali się tacy giganci jak Tesla Motors czy GitHub.

Shopify wyróżnia się jednak nie tylko intuicyjnym interfejsem. System ten jest również sprzężony z mediami społecznościowymi, co zwiększa liczbę kupujących, którzy trafili do sklepów internetowych wprost ze swojego konta na Facebooku. Jednak nie tylko Facebook jest połączony z tym systemem. Ten CMS wspomaga także działalność na Reddicie, Instagramie czy Pintereście. Strony oparte na Shopify są także łatwe do zoptymalizowania pod kątem SEO oraz dość rzadko generują błędy. Dysponują one również opcją podglądu, która jest bezcenna przy sprawdzaniu, czy wszystkie zmiany wprowadzone na stronie zostały zaimplementowane prawidłowo. System ten można wypróbować za darmo przed podjęciem decyzji – i to aż na 14 dni. Właścicielom sklepów internetowych spodoba się także brak konieczności wykupienia ważnego serwera. Do działania w ramach Shopify wystarczy niski abonament, który znacznie ułatwia działania na technicznej stronie sklepu internetowego.

Integracja Shopify z Omnipack

Integracja platformy Shopify z systemem magazynowym, pozwala w pełni kontrolować wszystkie zamówienia w jednym panelu. Zyskujesz całodobowy dostęp do statusu realizacji wysyłek oraz zwrotów. Dedykowani onboarding managerowie Omnipack wspierają każdego klienta w procesie integracji. Przebiega ona w następujących krokach:

Uzgodnienie harmonogramu wdrożenia

Integracja z platformą sprzedażową klienta (np. za pomocą API)

Przekazanie lub ustalenie kartoteki produktów

Tworzenie testowych zamówień

Dostarczenie towaru do magazynu

Raport różnic i zatwierdzenie finalnego stocka

Dzięki tej integracji Twój sklep zyska informacje dotyczące:

aktualnego statusu danego zamówienia

numerów trackingowych
przesyłek

stanów
magazynowych

Ile trwa integracja z Shopify

Integracja Omnipack z Shopify trwa nie krócej, niż 7 dni. Całość procesu onboardingowego trwa około 3 tygodnie. Jednak w wyjątkowych przypadkach może potrwać do 2 miesięcy.

Po integracji każdy klient jeszcze przez 2 tygodnie jest otoczony opieką powdrożeniową.

Integrujemy się także z innymi platformami sprzedażowymi:

Jeśli nie znalazłeś swojej platformy lub posiadasz autorski system, skontaktuj się z nami – nasi doradcy odpowiedzą na wszelkie Twoje pytania i wątpliwości.

Zajmij się sprzedażą, logistykę powierz nam

Skontaktuj się z nami

Liczba paczek miesięcznie*

wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS:  0000604889, dla której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy miasta st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 5223055791, REGON: 363864156, kapitał zakładowy: 41.150,00 zł. Przetwarzamy Twoje dane w celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zawarte w formularzu kontaktowym w tym wyceny usług oraz marketingu bezpośredniego (podstawa przetwarzania danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów administratora). Twoje dane będą przetwarzane nie dłużej, niż jest to konieczne do udzielenia Ci odpowiedzi lub wysyłania newslettera, a po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, żeby odpowiedzieć na Twoje pytanie. Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Po wyrażeniu odrębnej zgody otrzymywać będziesz od nas oferty usługowe oraz inne  informacje o oferowanej przez Omnipack usłudze na podany przez Ciebie email. W każdej chwili możesz odwołać zgodę na przesyłanie Ci przez nas informacji handlowych droga elektroniczną (newsletter).