Proces obsługi

Kiedy Ty skupiasz się na rozwoju sprzedaży, my pomagamy Ci zająć się jej obsługą. Opłata oparta wyłącznie o wysłane paczki czyni naszą ofertę przejrzystą, a koszty współpracy są przewidywalne.

1. Niezbędny element gwarantujący skuteczność naszej współpracy to integracja systemowa. Rozpoczynamy ją po konfiguracji odpowiednich parametrów i podpięciu platformy sprzedażowej. Umożliwiamy integrację wszystkich dostępnych platform, takich, jak: Allegro, Shoper, Shoplo, WooCommerce, PrestaShop, RedCart, GOshop i Shopify.

2. Zyskując dostęp do systemu Klienta pobieramy wszystkie nowe zamówienia, które wpłynęły do eSklepu. Nasz system rozpoznaje metodę, status płatności oraz przekazuje szczegółowe dane o zamówieniu i jego gotowości do dalszej realizacji. Zebranie tych informacji w jednym spójnym systemie sprawia, że szybko i sprawnie możemy obsłużyć każde zamówienie. W razie potrzeby, umożliwiamy Klientom skorzystanie ze specjalnej funkcji wstrzymania realizacji zamówienia.

3. Zintegrowana platforma pozwala Klientowi na śledzenie drogi każdego zamówienia, wgląd w numery listów przewozowych oraz bieżący status doręczenia przesyłek. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, sami możemy zmieniać statusy w systemie sprzedaży Klienta oraz informować go o konkretnych zdarzeniach drogą mailową.

Każde nowe zamówienie złożone w eSklepie trafia jednocześnie do naszego systemu, rozpoczynając proces obsługi. Dzięki odpowiedniej integracji systemowej dokładnie wiemy jakie produkty, dla jakiego odbiorcy przygotować i jakim przewoźnikiem mają być dostarczone.

Posiadamy informacje o metodzie płatności, więc nasz system pilnuje, by wysyłane były jedynie zamówienia opłacone lub te, z płatnością za pobraniem. W przypadku płatności innej niż za pobraniem, realizacja zamówienia jest wstrzymana – do momentu, aż system Klienta potwierdzi otrzymanie środków.

Po zarejestrowaniu płatności zamówienie trafia do realizacji i przekierowujemy je do systemu magazynowego. Dzięki stosowaniu tych samych kodów produktowych przez sklep i nasz system, otrzymujemy dokładną informację, które produkty należy przygotować do wysyłki.

Precyzyjnie przypisane miejsce przechowywania towaru pozwala na jego natychmiastową lokalizację w magazynie. Następnie produkt pakowany jest zgodnie z indywidualnymi preferencjami Klienta, np. w karton z logo lub wraz z dołączonymi ulotkami. Takie podejście gwarantuje pełną zgodność przesyłki z charakterem marki i eSklepu.

Po przygotowaniu przesyłki do nadania i wygenerowaniu listów przewozowych następuje automatyczna aktualizacja statusu zamówień w sklepie. Po wydaniu przesyłki przewoźnikowi Klient może monitorować jej drogę w naszym systemie.

Dodatkowo, przy przesyłkach kurierskich odbiorca paczki otrzymuje SMS z numerem telefonu do kuriera doręczającego oraz wiadomość e-mail – dzięki czemu samodzielnie może zmienić termin doręczenia przesyłki.

System, na którym działamy jest w pełni bezpieczny i transparentny. Osiągamy to dzięki prowadzeniu dokładnej dokumentacji całego procesu obsługi zamówienia – od informacji o rodzaju zamówienia, przewoźniku, cenie, aż po czas realizacji.

Każdy z naszych Klientów po zrealizowaniu zamówienia otrzymuje z fakturą szczegółowe zestawienie wysłanych paczek.

Skontaktuj się z nami

Liczba paczek miesięcznie

wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS:  0000604889, dla której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy miasta st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 5223055791, REGON: 363864156, kapitał zakładowy: 31 250,00 zł. Przetwarzamy Twoje dane w celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zawarte w formularzu kontaktowym w tym wyceny usług oraz marketingu bezpośredniego (podstawa przetwarzania danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów administratora). Twoje dane będą przetwarzane nie dłużej, niż jest to konieczne do udzielenia Ci odpowiedzi lub wysyłania newslettera, a po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, żeby odpowiedzieć na Twoje pytanie. Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Po wyrażeniu odrębnej zgody otrzymywać będziesz od nas oferty usługowe oraz inne  informacje o oferowanej przez Omnipack usłudze na podany przez Ciebie email. W każdej chwili możesz odwołać zgodę na przesyłanie Ci przez nas informacji handlowych droga elektroniczną (newsletter).