Integrujemy się z Twoją platformą eSprzedaży

Nasz system WMS łączy się ze wszystkimi popularnymi platformami eCommerce

Sklep dzięki integracji zyskuje informacje o:

aktualnym statusie każdego zamówienia

numerach trackingowych przesyłek

stanach magazynowych

Dostęp do dedykowanego panelu pozwala na

Zarządzanie wieloma kanałami sprzedaży na jednej platformie

Pełną kontrolę nad realizacją zamówień i zwrotów

Jak przebiega standardowa integracja?

1

Dedykowany onbarding manager wspólnie z klientem ustala harmonogram wdrożenia

2

Po przekazaniu dokumentacji niezbędnej do połączenia systemów (API), technicy przeprowadzają integrację

3

Tworzymy testowe zamówienie, żeby sprawdzić, czy wszystko działa poprawnie

4

Po dostawie towarów na magazyn, zatwierdzamy stock i rozpoczynamy realizację wysyłek

Dedykowany onbarding manager wspólnie z klientem ustala harmonogram wdrożenia

Po przekazaniu dokumentacji niezbędnej do połączenia systemów (API), technicy przeprowadzają integrację

Tworzymy testowe zamówienie, żeby sprawdzić, czy wszystko działa poprawnie

Po dostawie towarów na magazyn, zatwierdzamy stock i rozpoczynamy realizację wysyłek

Platformy z którymi się integrujemy

Nie widzisz integracji ze swoim systemem?

Napisz do nas!

kontakt@omnipack.pl

Zajmij się sprzedażą, logistykę powierz nam

Skontaktuj się z nami

Liczba paczek miesięcznie

wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS:  0000604889, dla której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy miasta st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 5223055791, REGON: 363864156, kapitał zakładowy: 41.150,00 zł. Przetwarzamy Twoje dane w celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zawarte w formularzu kontaktowym w tym wyceny usług oraz marketingu bezpośredniego (podstawa przetwarzania danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów administratora). Twoje dane będą przetwarzane nie dłużej, niż jest to konieczne do udzielenia Ci odpowiedzi lub wysyłania newslettera, a po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, żeby odpowiedzieć na Twoje pytanie. Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Po wyrażeniu odrębnej zgody otrzymywać będziesz od nas oferty usługowe oraz inne  informacje o oferowanej przez Omnipack usłudze na podany przez Ciebie email. W każdej chwili możesz odwołać zgodę na przesyłanie Ci przez nas informacji handlowych droga elektroniczną (newsletter).

Jedną z najważniejszych zadań, które realizujemy na początku współpracy z klientami jest integracja platformy sprzedażowej ecommerce z naszym systemem magazynowym. Dzięki temu klienci otrzymują informacje o aktualnym statusie zamówienia, numerach trackingowych oraz stanach magazynowych. Do tej pory przeprowadziliśmy ponad 100 integracji ze wszystkimi popularnymi platformami sprzedażowymi ecommerce – IdoSell, Shoper, Presta Shop, Shoplo, WooCommerce, RedCart, GOshop, Shopify, popularnymi marketplace’ami: Allegro, Ebay, Amazon oraz z systemami ERP i SAP. Standardowa integracja jest bezpłatna i trwa od 2 tygodni do 2 miesięcy. Nasz zespół jest w stanie poprowadzić także integrację, która będzie mniej typowa – np. jeśli klient ma specjalne wymagania (np. posiada autorską platformę e-commerce). Poprawna integracja z platformą ecommerce pozwala klinetowi na wgląd do Panelu, gdzie jest w stanie monitorować swój stan magazynowy, status wysyłek oraz zwrotów.