Klienci o nas

Zobacz, jakie korzyści zauważyły sklepy online,które powierzyły nam obsługę logistyki

Filip Jaraczewski

Współpraca z Omnipack to jedna z lepszych decyzji biznesowych, która pozwoliła nam nie tylko optymalizować kosztowo, ale także usprawniać jakościowo procesy logistyczno – magazynowe. Mimo zróżnicowanej oferty, nasz produkt wciąż jest dość sezonowy – zarówno ze względu na aurę, jak i fakt, że rękawiczki to świetny pomysł na prezent. Oczywiście, spodziewaliśmy się zwiększonej sprzedaży, więc nie jesteśmy zaskoczeni, ale tak duży skok to dla nas ogromny sukces. Dobrze wiedzieć, że produkt, który sprzedajemy jest doceniany przez tylu klientów.

Wiktor Dymecki

Jesteśmy bardzo zadowoleni z tegorocznego wyniku Black Friday – a właściwie można powiedzieć Black Weekend. To, co nas cieszy, to nie tylko wzrost sprzedaży, ale także sprawne i bezproblemowe dostarczenie wszystkich zamówień na czas – a wiemy, że było ich znacznie więcej, niż w typowym okresie. Chociaż ten dzień zawsze wiąże się z pewnego rodzaju napięciem: “Czy damy radę?”, “Czy wszystko spakujemy i wyślemy w odpowiednim czasie?”, to w tym roku mieliśmy pełen komfort, że wszystko idzie zgodnie z planem.

Iga Aksamit

Profesjonalna i sprawna obsługa, bardzo pomocny i komunikatywny zespół. Szybka reakcja na maile i telefony. Zespół Omnipack podchodzi indywidualnie do klienta, a nasz produkt premium jest pakowany z dużą starannością. Dostajemy pozytywny feedback od naszych klientek odnośnie jakości pakowania, a także błyskawicznego czasu realizacji zamówień. Gorąco polecam współpracę.

Marcin Kućmierz

Zespół Omnipack posiada unikalne doświadczenie w obsłudze logistycznej mebli, w tym wysyłek międzynarodowych. Dzięki swojej wiedzy, są w stanie zoptymalizować koszty, zredukować wskaźnik uszkodzeń a także sprawnie obsłużyć zwroty i naprawy. Polecam!

Michał Kuźmiński

Tegoroczny Black Friday w Muscat przebiegł bardzo sprawnie. Zwiększony ruch i sprzedaż w naszym sklepie online nie spowodowały żadnych opóźnień w realizacji wysyłek Domowej Przymierzalni do klientów. Przyczyniła się do tego wzorowa logistyka realizowana przez Omnipack.

Antoni Ruszkowski

Od pewnego czasu bieżąca obsługa zamówień w moim sklepie online (przyjmowanie dostaw, pakowanie zamówień i ich samodzielne nadawanie) zaczęła być czasochłonna do tego stopnia, że rozwijać ofertę sklepu. Wtedy Omnipack zaoferował mi współpracę. Jestem pod dużym wrażeniem dobrej organizacji oraz profesjonalizmu Omnipacka. Bardzo istotne jest dla mnie również “ludzkie” podejście do małego sklepu. Nie ma tu mowy o relacji typu “bezosobowy moloch vs klient”, więc codzienna komunikacja jest sympatyczna i zogniskowana na efektywnej obsłudze wysyłek. Rozpoczęcie współpracy z Omnipackiem było dla mnie jednym z najważniejszych kroków w całej historii prowadzenia internetowego biznesu.

Magdalena Grześlak

Do Omnipack przeszłam od konkurencji, która psuła cały mój wysiłek, który wkładałam w najlepszą obsługę klienta mojego sklepu internetowego. Z Omnipack mogę rozwijać się bez żadnych obaw, że ktoś nie przyłoży się do swojej pracy. Podejście do klienta jest bardzo profesjonalne i bez zastrzeżeń. Dzięki Omnipack tak naprawdę uporządkowałam swój biznes w obszarze logistyki. Oferta jest dopasowana do Twoich możliwości – a najlepsze jest to, że nawet mniejszy sklep internetowy jest obsługiwany w pełni profesjonalnie i z szacunkiem.

Michał Dymarczyk

Zanim magazyn zdążył rozrosnąć się i przekroczyć moje możliwości, a układanie procedur realizacji zamówień zdążyło zabrać mi cenny czas i energię potrzebne do rozwijania sklepu – zdecydowałem się na znalezienie firmy, której mógłbym oddać te obszary. Współpraca z Omnipack dała mi większą swobodę w biznesie: pozbyłem się pracy operacyjnej (tj. pakowanie) i zyskałem czas na rozwijanie sprzedaży i podbijanie nowych rynków. Dzięki temu, że nie jestem “uwiązany” w magazynie, a wysyłki odbywają się bez mojej obecności, mam możliwość przemieszczania się i pracy z dowolnego miejsca na świecie.

Tomasz Skupieński

Współpraca z Omnipack od samego początku układa się znakomicie, a trwa już od 2016 roku. Bardzo szybki kontakt mailowy w każdej sprawie, zdrowa elastyczność przy ustalaniu warunków umowy, jasny cennik, bardzo szybkie wdrożenie do dwóch sklepów, bezproblemowa wysyłka paczek, brak zwrotów z tytułu uszkodzenia towaru w transporcie, czy innych problemów. Z czystym sumieniem polecam każdemu sklepowi współpracę z Omnipack.

Krystian Bartków

Do tematu logistyki w moim sklepie online od początku Omnipack podszedł bardzo rzetelnie, z doświadczeniem, wyczuciem, wyrozumiałością. Jestem bardzo zadowolony. Przyznam, że na samym początku podszedłem lekko nieufnie, co jest naturalną reakcją, gdy buduje się biznes przez wiele lat i tak ważną gałąź biznesu przejmuje firma z zewnątrz. Szybko przekonałem się, że współpraca z Omnipack to strzał w dziesiątkę. Logistyka na najwyższym poziomie. Simply – sorted out. Zdecydowanie polecam niezdecydowanym.

Robert Sowiński

Kiedy wszystkim zajmowałem się sam, sporą część mojego dnia traciłem na pakowanie zamówień. Teraz Omnipack realizuje cały proces wysyłek – od kontaktu z dostawcami, aż po pakowanie według moich wytycznych i dostarczanie paczek same/ next day. W ten sposób udało mi się wyeliminować opóźnienia i pomyłki w zamówieniach. W Omnipack pracuje też dużo, fajnych młodych ludzi, co w tej branży jest bardzo na plus.

Pracujemy dla

...i wielu innych

Zajmij się sprzedażą, logistykę powierz nam

Skontaktuj się z nami

Liczba paczek miesięcznie

wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS:  0000604889, dla której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy miasta st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 5223055791, REGON: 363864156, kapitał zakładowy: 41.150,00 zł. Przetwarzamy Twoje dane w celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zawarte w formularzu kontaktowym w tym wyceny usług oraz marketingu bezpośredniego (podstawa przetwarzania danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów administratora). Twoje dane będą przetwarzane nie dłużej, niż jest to konieczne do udzielenia Ci odpowiedzi lub wysyłania newslettera, a po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, żeby odpowiedzieć na Twoje pytanie. Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Po wyrażeniu odrębnej zgody otrzymywać będziesz od nas oferty usługowe oraz inne  informacje o oferowanej przez Omnipack usłudze na podany przez Ciebie email. W każdej chwili możesz odwołać zgodę na przesyłanie Ci przez nas informacji handlowych droga elektroniczną (newsletter).